Wtorek, 2012-07-10
Najnowszy moduł systemu Streamsoft, Panel Menadżera, usprawnia pracę i pozwala mieć dostęp do informacji o kontrahentach i warunkach współpracy poprzez internet. Z jego funkcjonalności można korzystać w dowolnym miejscu, w którym aktualnie przebywa menadżer. Narzędzie to jest podstawą dobrego planowania i organizacji zadań jakie musi wykonać menadżer. Warto zadbać o to by pracownicy firmy byli na bieżąco.
To nowa funkcjonalność w systemie Streamsoft Prestiż. Panel można obsługiwać za pomocą przeglądarki internetowej. Interfejs panelu przeznaczony jest również dla urządzeń z ekranami dotykowymi (tablety, telefony).
Użytkownik systemu Streamsoft Prestiż, za pomocą Panelu Menadżera, ma możliwość szybkiego wglądu do danych o kontrahentach, warunkach współpracy, obrotach kartotekowych, rozrachunkach kontrahenta, osobach kontaktowych oraz do raportów wygenerowanych przez hurtownię ABI. Dodatkowo w Panelu Menadżera możliwy jest podgląd oraz edycja kalendarza pracy operatorów systemu Streamsoft Prestiż.
Możliwości panelu: