Zawarcie umowy serwisowej gwarantuje naszym Klientom priorytetowe warunki oraz preferencyjne ceny usług związanych ze wsparciem i rozwojem oprogramowania. Podstawowe cechy umowy to:
Szczegółowe warunki umów serwisowych negocjowane są indywidualnie.
Zawarcie umowy serwisowej gwarantuje naszym Klientom priorytetowe warunki oraz preferencyjne ceny usług związanych ze serwisem i administracją infrastruktury informatycznej. Podstawowe cechy umowy to:
Szczegółowe warunki umów serwisowych negocjowane są indywidualnie
Outsourcing to sprawdzony i niezawodny model biznesowy, gwarantujący wysokie oszczędności kosztów, a jednocześnie pozwalający na optymalne wykorzystanie czasu pracy specjalistów. Zawierając z naszymi Klientami umowę na outsourcing całego systemu informatycznego przejmujemy na siebie całą odpowiedzialność za jego poprawne, stabilne, wydajne i bezpieczne funkcjonowanie. Nasi Klienci uzyskują dzięki temu m.in.:
Szczegółowe warunki umowy outsourcingowej negocjowane są indywidualnie.