Ten segment stanowi najbardziej rozbudowaną część oferowanych przez nas usług, gdyż wsparcie jest elementem niezbędnym na każdym etapie
funkcjonowania oprogramowania, począwszy od jego wyboru, poprzez wdrożenie aż po codzienną pracę.
- Analiza potrzeb - ta część usług wsparcia
poprzedza zazwyczaj zakup oprogramowania. Aby wesprzeć naszych Klientów w podjęciu racjonalnego wyboru, przeprowadzamy analizy
przedwdrożeniowe, których celem jest rozpoznanie potrzeb wynikających z funkcjonujących w ramach przedsiębiorstwa procesów biznesowych
i procedur, aby następnie zaproponować stosowny do nich zestaw oprogramowania i rozwiązań.
- Instalacje - część usług wsparcia polegająca na instalacji i konfiguracji oprogramowania wraz z komponentami bazodanowymi
na serwerach i komputerach.
- Wdrożenia - usługi związane z konfiguracją i parametryzacją poszczególnych modułów zakupionego przez naszych Klientów systemu.
W trakcie realizacji usług wdrożeniowych dostosowujemy poszczególne funkcjonalności systemu do specyficznych wymogów wynikających z procesów biznesowych
i procedur funkcjonujących w ramach przedsiębiorstwa.
- Szkolenia - część usług wsparcia, z których nasi Klienci korzystają z reguły pomiędzy zakończeniem etapu wdrożenia a rozpoczęciem
pracy z systemem lub w przypadku zatrudniania nowych pracowników, obsługujących system.
- Konsultacje - złożoność procesów obsługiwanych przez system powoduje, że każdy, nawet najlepiej wyszkolony i doświadczony
operator potrzebuje niekiedy doraźnych konsultacji, dotyczących szczególnie tej części funkcjonalności, która jest używana stosunkowo rzadko. Usługi
takie świadczymy w siedzibie Klienta lub zdalnie, używając do tego celu bezpiecznych i łatwych w obsłudze narzędzi.
- Serwis - część usług wsparcia związana z reguły z sytuacjami wynikającymi z nieprawidłowego funkcjonowania systemu, mogącego
wystąpić np. w wyniku uszkodzenia bazy danych, niewłaściwej obsługi lub niepoprawnej konfiguracji środowiska, w jakim system funkcjonuje. Usługi serwisu
świadczymy doraźnie lub w oparciu o umowy serwisowe, gwarantujące szybki czas reakcji i preferencyjne warunki.