Usługi wsparcia

Ten segment stanowi najbardziej rozbudowaną część oferowanych przez nas usług, gdyż wsparcie jest elementem niezbędnym na każdym etapie funkcjonowania oprogramowania, począwszy od jego wyboru, poprzez wdrożenie aż po codzienną pracę.

  • Analiza potrzeb - ta część usług wsparcia poprzedza zazwyczaj zakup oprogramowania. Aby wesprzeć naszych Klientów w podjęciu racjonalnego wyboru, przeprowadzamy analizy przedwdrożeniowe, których celem jest rozpoznanie potrzeb wynikających z funkcjonujących w ramach przedsiębiorstwa procesów biznesowych i procedur, aby następnie zaproponować stosowny do nich zestaw oprogramowania i rozwiązań.
  • Instalacje - część usług wsparcia polegająca na instalacji i konfiguracji oprogramowania wraz z komponentami bazodanowymi na serwerach i komputerach.
  • Wdrożenia - usługi związane z konfiguracją i parametryzacją poszczególnych modułów zakupionego przez naszych Klientów systemu. W trakcie realizacji usług wdrożeniowych dostosowujemy poszczególne funkcjonalności systemu do specyficznych wymogów wynikających z procesów biznesowych i procedur funkcjonujących w ramach przedsiębiorstwa.
  • Szkolenia - część usług wsparcia, z których nasi Klienci korzystają z reguły pomiędzy zakończeniem etapu wdrożenia a rozpoczęciem pracy z systemem lub w przypadku zatrudniania nowych pracowników, obsługujących system.
  • Konsultacje - złożoność procesów obsługiwanych przez system powoduje, że każdy, nawet najlepiej wyszkolony i doświadczony operator potrzebuje niekiedy doraźnych konsultacji, dotyczących szczególnie tej części funkcjonalności, która jest używana stosunkowo rzadko. Usługi takie świadczymy w siedzibie Klienta lub zdalnie, używając do tego celu bezpiecznych i łatwych w obsłudze narzędzi.
  • Serwis - część usług wsparcia związana z reguły z sytuacjami wynikającymi z nieprawidłowego funkcjonowania systemu, mogącego wystąpić np. w wyniku uszkodzenia bazy danych, niewłaściwej obsługi lub niepoprawnej konfiguracji środowiska, w jakim system funkcjonuje. Usługi serwisu świadczymy doraźnie lub w oparciu o umowy serwisowe, gwarantujące szybki czas reakcji i preferencyjne warunki.